OM ADITO

HOME / OM ADITO 
Bogføring, regnskab, HR samt Interim løsninger.
Adito er din bogholder, controller, regnskabschef eller konsulent. 
Vi har mere end 15 års erfaring som revisor, regnskabsmedarbejder, controller og økonomichef.
6 års erfaring som HR ansvarlig med ansvar for personale kontrakter, løn administration, medarbejderudvikling.
5 års Freelance Konsulent med internationalisering, Compliance, omstrukturering, forandringsledelse, implementering af ERP, CRM og HR systemer mv.
Vi bruger kun medarbejdere med mindst 5 års erfaring og garanterer kvalitet og hurtig service. Ingen opgave eller system er til hinder for at vi udfører vores arbejde effektivt og hurtigt.
Vi kan lave din bogføring og administration både hos jer eller online på jeres systemer. Vi har stor erfaring med mange af de moderne systemer indenfor regnskab, HR, CRM og løn mv.
Vi samarbejder tæt med jer og jeres revisor så i får optimal udbytte og kvalitet.
Odoo text and image block